Az ArtLED webebáruház a működéshez szükséges sütiket ("cookie-kat") használ. Az oldal további használatával hozzájárul azok használatához. Tovább…
Főoldal > Jogi nyilatkozat és ÁSZF

Jogi nyilatkozat és ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

§ A szolgáltató

LEDtronix Hungary Kft.
Székhely és számlázási cím: H-1173 Budapest, Köröstói utca 7. B.
Székhely telefonszáma, email címe: +36 20 353 48 69, info@artled.hu
Szállítási cím: 1173 Budapest, Köröstói utca 7. B.
Adószám: 25970481-2-42
EU Adószám: HU25970481
Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-207181
Fővárosi Törvényszék Cégbírósága, mint Cégbíróság
Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-111264/2016.

Email: info@artled.hu
Mobil: +36 (70) 421-0000

A tárhely-szolgáltató neve: DiMa.hu Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 4026 Debrecen, Borz u. 1. fsz/2
A tárhely-szolgáltató email címe: info@dima.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.dima.hu

Bankszámla szám HUF: 10401110-50526778-65561007 K&H Bank
IBAN HUF: HU92 1040 1110 5052 6778 6556 1007
SWIFT (BIC): OKHBHUHB
Az Általános Szerződési Feltételek nem utalnak egyetlen magatartási kódexre sem.

§ A Vásárló

Vásárló: aki a Szolgáltatótól a ArtLED webáruház internetes oldalain megjelölt szolgáltatásokat, termékeket megrendeli, illetve megvásárolja. A megrendelés a Webáruház oldalain megjelölt módon és feltételek szerint adható le. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bizonyos kedvezményeket kizárólag az interneten keresztül megrendelő Vásárlói részére biztosítson.

§ A szerződés nyelve, tárgya, létrejötte. Az Általános Szerződési Feltételek elfogadása és hatálya

A Szolgáltató és a Vásárló között létrejövő szerződés írásban megkötöttnek minősül, melynek nyelve a magyar. Külön nem kerül iktatásra és nem visszakereshető, azonban az Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató honlapján bármikor újra elérhetőek. A Szolgáltató és a Vásárló között létrejövő szerződés tárgyát az ArtLED Webáruház internetes oldalain megjelölt szolgáltatások, termékek (áruk) képezik. A termékek lényeges tulajdonságait és jellemzőit az egyes termékeknél Webáruházunk minden esetben feltünteti. Az áru megrendelése a szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak minősül. A szerződés a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolásának megérkezésével jön létre. A szerződés létrejöttének további lényeges előfeltétele a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeinek elfogadása.

A Webáruház internetes oldalain történő megrendelés az Általános Szerződési Feltételek elfogadásának minősül. Az egyedi elbírálásban részesült, nem webáruházon keresztül rendelő Vásárlók a Szolgáltató előzetes tájékoztatását követően, a rendelési szándék megerősítésével fogadják el az Általános Szerződési Feltételeket. Az Általános Szerződési Feltételek elfogadását a Vásárló a számla átvételekor külön is megerősíti.

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az Általános Szerződési Feltételeket részben vagy egészben bármikor módosítsa. Az Általános Szerződési Feltételek és annak mindenkori módosítása – az előzetes figyelemfelhívó tájékoztatást követően – a közzétételkor lép hatályba. Az Általános Szerződési Feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg a Szolgáltató a webáruház-szolgáltatást biztosítja. A megkötött szerződésekre a megkötésükkor hatályos Általános Szerződési Feltételeket kell alkalmazni.

Viszonteladók, állandó partnerek, projekt rendelések (a továbbiakban: kiemelt ügyfelek) esetében egyedi megállapodás alapján lehetőség van a jelen általános szerződési feltételektől eltérő, egyedi feltételek biztosítására. Ha a kiemelt ügyfelekkel kötött egyedi megállapodás valamely rendelkezése eltér az Általános Szerződési Feltételek bármely rendelkezésétől, az egyedi megállapodásban rögzített rendelkezés irányadó.

A Polgári Törvénykönyv alapján fogyasztónak minősülő Vásárlóinkat megillető speciális jogosultságok tekintetében a mindenkor hatályos fogyasztóvédelmi előírások irányadók. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény értelmében a Vásárló akkor minősül fogyasztónak, ha a terméket a szakmáján, önálló foglalkozásán vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy rendeli, illetve vásárolja meg. A gazdálkodó szervezetek, beleértve az egyéni vállalkozókat is, a törvényi szabályozás értelmében nem minősülnek fogyasztónak, ezért a fogyasztókat megillető speciális jogosultságok nem illetik meg őket, illetve a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződéshez kapcsolódó speciális rendelkezések (pl. a 10. § szerinti elállási jog és a fogyasztókra vonatkozó kedvezőbb jótállási és szavatossági feltételek) a gazdálkodó szervezetekre nem vonatkoznak. Esetükben az általános szabályok irányadók.

Az Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások irányadóak.

§ A megrendelés

A megrendelés a Webáruház internetes oldalain keresztül lehetséges. A rendelés leadásának módja a „Hogyan rendeljek” menüpont alatti linken érhető el. A Szolgáltató a nem Webáruházon keresztül leadott megrendelést is elfogadhatja, mérlegelés alapján. A Szolgáltató, amennyiben az adatok valódisága kérdéses vagy az adatok értelmezhetetlenek, az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítheti. A Szolgáltató a Vásárló megrendelését a Vásárló által megadott email címre küldött emailben igazolja vissza. A megrendelés törlése a visszaigazolás megküldéséig a Szolgáltató által megadott email címen lehetséges. A Szolgáltató visszaigazolásának megérkezését követően a megrendelés törlésére nincs lehetőség.

§ A termékek tulajdonjogának fenntartása a vételár teljes kiegyenlítéséig

A Szolgáltató a megrendelt áruk tulajdonjogát a vételár teljes kiegyenlítéséig fenntartja. A Vásárló a teljes vételár kifizetésének időpontjáig az áru tulajdonjogát nem adhatja tovább harmadik személynek, azt bérbe nem adhatja, illetve nem terhelheti meg.

§ Árak

A megrendelésre a Webáruházban feltüntetett aktuális árak érvényesek. A Szolgáltató az árváltoztatás jogát fenntartja. Amennyiben a Szolgáltató élt az árváltoztatás jogával, emailben vagy telefonon egyeztetés végett megkeresi a Vásárlót. A korábbi áron történt megrendelést a Szolgáltató ebben az esetben nem tekinti érvényesnek. Ugyanez a rendelkezés irányadó arra az esetre, ha technikai hiba miatt téves ár vagy egyéb elírás jelenik meg a Webáruház honlapján. Az érvénytelen megrendelés alapján a szerződés semmilyen esetben nem jön létre a Szolgáltató és a Vásárló között, abban az esetben sem, ha időközben a Szolgáltató az érvénytelen megrendelésről automatikus visszaigazolást küldött. A Webáruház oldalait a legjobb tudásunk szerint igyekszünk karbantartani és frissíteni a gyártók adatbázisai alapján, az esetlegesen előforduló hibákért felelősséget nem tudunk vállalni. Az oldalon feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák.

§ Szállítás

A megrendelt termékek kiszállítása a Szolgáltatóval szerződött futárszolgálattal(tokkal) történik, a vásárló által megadott címre. A megrendelt áru értékbiztosítása a szállító cég feltételei szerint történik, az értékbiztosítás tekintetében a Szolgáltató a szállítóval azonos felelősséget vállal. A küldemény sértetlenségét érintő reklamációt csak abban az esetben tudunk elfogadni, ha a kézbesítéskor a csomag átvételét annak sérülése miatt a Vásárló megtagadta, és erről a kézbesítővel jegyzőkönyvet vetetett fel.

A szállítás díját három kategóriába soroljuk, melyek a szállítás és átvétel módjától függően változnak.

Személyes átvétel, készpénzes fizetés esetén: nincs kiszállítási díj.
Előre utalás esetén a szállítási díj bruttó 990.- forint, amikor az MPL szállítja ki csomagban. Ez az ár magába foglalja a csomag értékbiztosítását.
Utánvét esetén a szállítási díj bruttó 1490.- forint, tekintet nélkül a rendelt termékek mennyiségére, összetételére, súlyára, és értékére. Az értékbiztosítás ismét jár a csomagra, és az MPL futárszolgálata szállítja ki.

Az oldalon feltüntetett, illetve egyéb formában jelzett szállítási határidő minden esetben várható szállítási időt jelent. A kiszállítás tényleges időpontja szerződéses partnereinktől függ, ezért az előzetesen, tájékoztató jelleggel jelzett szállítási határidőtől való eltérésért semmilyen felelősséget nem tudunk vállalni.

A sikertelen kiszállítás költségei – amennyiben a kiszállítás a Vásárlónak felróható okból hiúsult meg – a Vásárlót terhelik. A másodszori kiszállításra kizárólag az áru ellenértékének és a sikertelen kiszállítás költségeinek előre történő átutalása esetén kerül sor. Amennyiben az újbóli kiszállításra a fenti rendelkezés miatt nem kerül sor, a Szolgáltató a megrendelést érvénytelennek nyilvánítja és törli.

Kedvezményes szállításról itt olvashat bővebben.

§ Fizetési módok és számlázás

A Vásárló a vásárolt áruk és szolgáltatások ellenértékét banki utalással a megrendelés feladásakor, vagy az áruk átvételével egyidejűleg, készpénzben teljesíti. Banki átutalás esetén a megrendelést kizárólag a vételár beérkezését követően igazoljuk vissza, a visszaélések elkerülése érdekében. A visszaigazolást haladéktalanul megküldjük, amennyiben a Vásárló az átutalás igazolását emailben megküldi részünkre. Az átutalási igazolás megküldése tehát lehetővé teszi az ügymenet meggyorsítását. Az áru átvételével egyidejűleg történő fizetés esetén az áruk ellenértékét a Szolgáltató helyett és nevében a kiszállító futár veszi át készpénzben. Kérjük, hogy kizárólag abban az esetben rendelje meg átvételkor történő fizetéssel a terméket, amennyiben annak díját a futárnak az átvételkor készpénzben ki tudja fizetni! Amennyiben az áru ellenértékét a Vásárló a futárnak nem fizeti ki, a kiszállítás sikertelennek minősül. [A sikertelen kiszállítás következményeit és a másodszori kiszállítás feltételeit az Általános Szerződési Feltételek 7. §-a (Szállítás) tartalmazza.]

Az áru átvételét követő, halasztott kifizetésre csak kiemelt ügyfeleinknek van lehetősége egyedi megállapodás alapján, az egyedi megállapodásban meghatározott feltételek szerint. Fizetési késedelem esetén a Polgári Törvénykönyv szerinti törvényes mértékű késedelmi kamatot számítjuk fel!

A Szolgáltató a Vásárló által választott fizetési mód igénybevételéért az általa viselt költséget meghaladóan díjat nem számít fel.

§ Jótállás és szavatosság

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a Szolgáltató a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet mellékletében felsorolt új, tartós fogyasztási cikkekre a jogszabályban előírt egy éves jótállást biztosítja, a (2013. évi V. törvény) Polgári Törvénykönyv és a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet feltételei szerint. Ha a gyártó a termékekre a jogszabályban előírtnál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a Szolgáltató is a gyártó feltételeivel azonos kedvezőbb jótállási feltételeket biztosítja a Vásárló részére. A jótállási határidő az áru átadásának napjával kezdődik.

Termékeinkre a (2013. évi V. törvény) Polgári Törvénykönyvben előírtak szerinti szavatossággal tartozunk. Szavatossági igényt abban az esetben érvényesíthet a vásárló, ha a szolgáltatott áru a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. Ha a vásárló a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, a Szolgáltató mentesül a szavatossági felelősség alól. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a Vásárló kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, mint az, hogy igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban a Vásárló a fentieken kívül azt is köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. A Vásárló a jelen szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A fogyasztói szavatossági és jótállási igények intézése során a 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet szabályai szerint járunk el. Szavatossági és jótállási igény érvényesítése esetén a Vásárló választása szerint elsősorban – választása szerint a Polgári Törvénykönyv foglaltaknak megfelelően – kijavítást és kicserélést követelhet kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Vásárló egy másikra is áttérhet, azonban az áttérés költségét viselni köteles kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Vállalkozás adott okot.

Beszerelést követően termék sérülésről szóló hibabejelentést, a visszaélések elkerülése miatt, nem tudunk elfogadni. Kérjük, hogy a kiszállítást követően azonnal vizsgálják meg az átvett terméket.  Amennyiben ennek során mennyiségi vagy minőségi hibát észlelnek, azt írásban jelezzék.

A meghibásodások és balesetek elkerülése érdekében kérjük továbbá, hogy a termékek beszerelését kizárólag képzett szakember végezze. A szakszerűtlen beszerelésből (összeszerelésből) eredő károkért (amennyiben azt nem a Szolgáltató végezte), a Szolgáltató kizárólag abban az esetben felel, ha a szakszerűtlen beszerelés a használati útmutató hibájára vezethető vissza. Alkatrész jellegű termékek esetén semmilyen felelősséget nem tudunk vállalni.

A jótállásra és a szavatosságra vonatkozó tájékoztató a „Garancia” menüpont alatt érhető el.

A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót, hogy a szavatossági vagy jótállási igényének bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak.

A Szolgáltató a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően és a hibásnak vélt termék valamint az eset összes körülményeinek megvizsgálását követően hozza meg döntését a Vásárló által bejelentett szavatossági vagy jótállási igényről.  Amennyiben a Vásárló a Szolgáltató döntésével nem ért egyet, lehetősége van arra, hogy a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület eljárását kezdeményezze. A döntés elleni panasz benyújtásával és a Békéltető Testület eljárásával kapcsolatos további információk a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján (www.nfh.hu) érhetők el.

A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei a következők:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

§ Elállási jog

Ha a Vásárló olyan természetes személy, aki az árut önálló foglalkozása vagy üzleti körén kívül eljárása során rendeli, illetve vásárolja meg (azaz a Polgári Törvénykönyről szóló 2013. évi V. törvény értelmében fogyasztónak minősül), az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül a szerződéstől indoklás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén elegendő csak az elállási nyilatkozatot (az erre vonatkozó iratmintát a Szolgáltatótól igényeljen) elküldeni a Szolgáltatónak 14 napon belül. Az elállási jog gyakorlására a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Kormányrendeletben foglaltak szerint kerülhet sor. A Vásárló tehát az elállási jogát termék adásvételére irányuló szerződés esetén:
- a terméknek;
- több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek;
- több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak, a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
- számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

A Vásárló az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

A Szolgáltató a Vásárló elállása esetén köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget. A Szolgáltató a Vásárlónak visszajáró összeget a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A Vásárló kifejezett beleegyezése alapján azonban a Szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, amelyből eredően a Vásárlót természetesen semmiféle többletdíj nem terheli.

Ha a Vásárló úgy dönt, hogy a fenti határidőn belül eláll a távollévők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

A Vásárló köteles viselni a termék visszaküldésének közvetlen költségét! Jelen esetben – vagyis a távollévők között kötött szerződés esetén – a termék postai levélküldeményként nem küldhető vissza! A Vásárló felelős a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért! A Vásárló viseli tehát – és így a szolgáltató követelheti - az áruban a fenti mértéket meghaladó használat miatt keletkezett sérülésből eredő károkat. Kérjük ezért, hogy fokozottan vigyázzanak az áru sértetlenségére! Elállás esetén a kedvezmények visszavonhatók, ha az elállás következtében nem teljesülnek a kedvezmények igénybevételéhez szükséges feltételek.

A fenti elállási jog kizárólag a Polgári Törvénykönyről szóló törvény értelmében fogyasztónak minősülő Vásárlókat illeti meg (nem gazdálkodó, vagy nagykereskedelmi partner). A fent megjelölt 14 napos határidőn túl az elállási jog gyakorlását nem tudjuk biztosítani.

Az elállási jogra vonatkozó tájékoztató az „Elállás” menüpont alatt érhető el.

§ Adatvédelem

Az internetes felületen történő regisztráció, illetve a megrendelés során a Szolgáltató rögzíti azokat az adatokat, amelyek a Vásárló azonosításához szükségesek:

- magánszemély esetében: név, cím, elérhetőség (a megrendelő és az átvevő személy telefonszáma, email címe)

- cég esetében: név, cím, elérhetőség (a megrendelő cég és az átvevő személy telefonszáma, email címe), igény szerint adószám

- magánszemély és cég esetében is: megrendelés ideje, termék átvevőjének neve/cégneve; teljes szállítási cím, a megrendelés száma, megrendelés összege szállítási díjjal együtt

A Szolgáltató a Vásárló adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja.

A megrendelések kiszállítása érdekében a Szolgáltató a következő adatokat bocsátja a kiszállítást végző futárszolgálat rendelkezésére: megrendelés ideje, átvevő neve, cég neve, teljes szállítási cím, a megrendelés összege szállítási díjjal együtt (utánvétes megrendelés esetén), megrendelésszám, a megrendelő telefonszáma és egyéb elérhetősége. A kiszállítást végző futárszolgálat ezeket az adatokat köteles szigorúan bizalmasan kezelni, és a kézbesítés után azokat a Szolgáltató részére visszaszolgáltatni, illetve megsemmisíteni.

Adatainak kezelésekor az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvénynek megfelelően járunk el.

Emellett a Szolgáltató magára nézve kötelezőnek ismeri el az 11. § Adatvédelemmel kapcsolatos rendelkezéseinek a tartalmát, vagyis a Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy szolgáltatásával, az internetes kereskedelmi működtetésével kapcsolatos adatkezelése megfelel a jelen pontban illetve a hatályos jogszabályokban meghatározott rendelkezéseknek.

A Szolgáltató vállalja, hogy a Vásárlók adatainak kezelését illetve az ezzel kapcsolatos műveleteket úgy hajtja végre, hogy az a vonatkozó jogszabályokba foglalt rendelkezéseknek megfeleljen. A Szolgáltató emellett vállalja, hogy az adatkezelő illetve adatfeldolgozó tevékenysége során az általa kezelt adatmennyiség teljes körű védelme érdekében - a technika mindenkori fejlettségére tekintettel - megtesz minden olyan szükséges intézkedést amely a személyes adatok megfelelő védelmét biztosítja. (pl. adatokhoz való jogosulatlan hozzáférés megakadályozása, személyes adatok nyilvánosságra hozatalának megakadályozása stb.)

Jelen adatkezelésre vonatkozó rendelkezés célja, hogy a weboldalon eladásra kínált termékek megrendelése során megadott és a Szolgáltató számára hozzáférhetővé vált személyes adatok és egyéb adatok kezelésére vonatkozó elveket és szabályokat meghatározza. Jelen Nyilatkozat hatálya kizárólag az oldal használatához szükséges, a Szolgáltató rendelkezésére bocsátott adatokra terjed ki, rendelkezései nem vonatkoznak arra az esetre, ha valaki önszántából nyilvánosságra hozza saját személyes adatait vagy azok egy részét az oldalon vagy az oldal közvetítésével. A Vásárló tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését, illetve törlését. A Vásárló a személyes adatainak törlését, vagy módosítását, illetve adatkezeléssel kapcsolatos információkat az alábbi módon kérheti: E-mail-ben/telefonon. A Vásárló kérelmére a Szolgáltató tájékoztatást ad az általa kezelt adatairól, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről (székhelyéről) és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat. Az Szolgáltató köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül írásban, közérthető formában megadni a tájékoztatást. A Vásárló bármikor kérheti adatai helyesbítését, illetve módosítását. Szolgáltató tiszteletben tartja és megóvja a személyes adatokat. A Vásárló adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. A Szolgáltató a Vásárló adatait csak a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja a szerződés fennállásának ideje alatt. A Szolgáltató a Vásárló adatait a 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdése alapján 8 évig őrzi meg.  Ezen időtartam alatt a Vásárló adatait csak kifejezett kérésre töröljük az adatbázisból.

A Szolgáltató a www.artled.hu honlapon lehetőséget biztosít a Vásárló/Látogató számára, hogy az általa vezetett hírlevél listára feliratkozzon. A feliratkozni vágyó Vásárló/Látogató hozzájárulhat, hogy a Szolgáltató a tájékoztató anyagai illetve reklámajánlatai megküldéséhez szükséges személyes adatait kezelje. (Vezetéknév, Keresztnév, e-mail cím) Abban az esetben, ha a Vásárló/Látogató a Szolgáltató által ingyenes nyújtott hírlevél szolgáltatást igénybe veszi és hozzájárul a személyes adatai kezeléséhez, de a feliratkozást követő bármely időpontban már nem kívánja a fenti szolgáltatást igénybe venni, indoklás és fizetési kötelezettség nélkül leiratkozhat a Szolgáltató hírlevél listájáról. Ha a Vásárló/Látogató úgy dönt, hogy leiratkozik a hírlevél listáról, a Szolgáltató törli a Vásárló/Látogató vonatkozásában kezelt személyes adatokat és a továbbiakban semmilyen formában sem keresi a Vásárlót/Látogatót

A honlap megtekintése esetén, annak hatékonyabb szolgáltatásnyújtása érdekében "sütik" (cookie) kerülnek elhelyezésre az igénybe vevők számítógépén. Süti az igénybe vevő böngészőjén keresztül annak merevlemezére kerülő információs fájl, mely az igénybe vevő későbbi azonosítására szolgál. Ez a fájl konkrét információkat ad meg a honlap korábbi használatával kapcsolatban. Ezek az információk nem alkalmasak az igénybe vevő személyének azonosítására, csak az igénybe vevő gépének felismerésére.

Üzemeltető a honlapról begyűjtött süti-információk segítségével követni tudja az új és ismételt látogatók számát, valamint belső elemzéseket tud készíteni a felkeresett oldalakról, így jobban megismerheti a használati szokásokat. Lehetősége nyílik információkat elemezni, hogy ezzel is elősegíthesse a honlap szolgáltatásainak fejlesztését és javítását.

A legtöbb böngésző alapértelmezésében automatikusan elfogadja a sütiket, de az igénybe vevő a böngészőjében módosíthatja a beállításokat, lehetősége van a sütik elutasítására vagy arra, hogy szelektíven csak bizonyos sütiket fogadjon el. Abban az esetben azonban, ha kikapcsolja a sütiket, előfordulhat, hogy a honlap bizonyos szolgáltatásait nem tudja használni, vagy bizonyos oldalak nem fognak megfelelően megjelenni.

Sütik kezelése...

Fentiekre mellett a Szolgáltató a 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) rendelkezéseinek megfelelően a következő tájékoztatást adja a Vásárló részére a cookie-k kezelésével kapcsolatban:

Az adatkezelés ténye, a kezelt adatok köre: egyedi azonosítószám, dátumok, időpontok

Az érintettek köre: A weboldalt látogató valamennyi érintett.

Az adatkezelés célja: a felhasználók azonosítása, a „bevásárlókosár” nyilvántartására és a Látogatók nyomon követése.

Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: Az adatkezelés időtartama a session cookie-k esetén a honlapok látogatásának befejezéséig tart.

Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye: A személyes adatokat az adatkezelő munkatársai kezelhetik, a fenti alapelvek tiszteletben tartásával.

Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése: Az érintettnek lehetőségük van a cookie-kat törölni a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében általában az Adatvédelem menüpont beállításai alatt.

Az adatkezelés jogalapja: Az érintettől hozzájárulás nem szükséges, amennyiben a cookie-k használatának kizárólagos célja az elektronikus hírközlő hálózaton keresztül történő közléstovábbítás vagy arra az előfizető vagy felhasználó által kifejezetten kért, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtásához a Szolgáltatónak feltétlenül szüksége van.

A Szolgáltató nem vállal semmilyen felelősséget a www.artled.hu oldalon elhelyezett, idegen weblapokra irányító linkekről elérhető honlapok tartalmáért illetve adatkezelési magatartásáért.

Ha a Szolgáltató az érintett Vásárló/Látogató adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével Vásárlónak/Látogatónak kárt okoz, köteles azt megtéríteni.

Ha a Szolgáltató az érintett Vásárló/Látogató adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével az érintett Vásárló/Látogató személyiségi jogát megsérti, az érintett Vásárló/Látogató a Szolgáltatótól sérelemdíjat követelhet.

Adatvédelemre vonatkozó hazai hatályos jogszabályok:
Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény;
Az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során szóló 1998. évi VI. törvény;
Az 2001.évi CVIII., az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról rendelkező törvény;
Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény;
Információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. CXII törvény (a továbbiakban: Infotv.)

Panaszügyintézés lehetőségeinek ismertetése:
Vásárló a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:
Levelezési cím: 1039, Budapest, Bebó Károly utca 12.
Telefonszám: +36 20 353 48 69
Email cím: alhungarykft@gmail.com

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
Email: ugyfelszolgalat@naih.hu

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság:
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677

Vagy a területileg illetékes Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
http://www.nfh.hu/magyar/informaciok/elerheto/teruleti

Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-88702/2015

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató neve: DiMa.hu Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 4026 Debrecen, Borz u. 1. fsz/2
A tárhely-szolgáltató email címe: info@dima.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.dima.hu

§ Szerzői jog

A webáruház honlapjának teljes tartalma szerzői jogvédelem alatt áll. A személyes használat céljából történő letöltéshez, tároláshoz és kinyomtatáshoz a Szolgáltató hozzájárul. A Szogáltató ezen felül kizárólag abban az esetben járul hozzá a Webáruház honlapjának, illetve adatbázisának felhasználásához, amennyiben a felhasználó kizárólag a Szolgáltatótól rendeli meg a Webáruház honlapján feltüntetett termékeket. Ebben az esetben a felhasználáshoz a Szolgáltató előzetes írásos hozzájárulása szükséges, amelyet erre vonatkozó kérelem esetén adunk meg. Egyebekben a Szolgáltató minden szerzői jogot fenntart és semmilyen felhatalmazást nem ad a Webáruház oldalaival kapcsolatban. A Szolgáltató hozzájárulása nélküli felhasználás a szerzői jogok megsértését valósítja meg, ami jogkövetkezményeket von maga után.

§ Vitarendezés

A Szolgáltató és a Vásárló vállalja, hogy a jelen szerződés alapján köztük vitássá váló kérdéseket elsősorban békés módon, egymás között, írásban (emailben), valamint ha szükséges szóbeli egyeztetés és tárgyalás útján igyekeznek elrendezni. Amennyiben ez nem vezetne eredményre a Szolgáltató és a Vásárló bírósági úton rendezheti az ügyet.